Ahad, 4 November 2012

Tentang Kami

Assalamualaikum WBT,

Selamat datang!

Kami pelajar Master Pendidikan (Bahasa Melayu Sebagai Bahasa Pertama) sesi 2012/2013 telah diberi tugasan untuk membina laman web/blog berkaitan tajuk berikut:
1. Populasi dan Persampelan
2. Pengumpulan Data

Diharap segala maklumat ini sedikit banyak memberi gambaran tentang sub-sub topik yang terdapat dalam tajuk kaedah penyelidikan.

Jutaan Terima Kasih kami ucapkan pensyarah kami Dr. Shafee bin Mohd Daud, yang sentiasa membimbing dan memberi tunjuk ajar. Kepada rakan-rakan kuliah yang saling membantu serta kepada ahli keluarga yang memahami perjuangan  ini. Dengan restu kalian, dan dengan keizinan-Nya, semoga perjalanan kami untuk menamatkan pengajian peringkat sarjana ini akan tercapai.

Kami juga memohon ampun dan maaf sekiranya blog dan penyampaian ini, menyinggung hati beberapa pihak. Sekian terima kasih.

Asbullah bin Sidek
Pelajar Sarjana Pendidikan (B. Melayu Sebagai Bahasa  Pertama)
Universiti Putra Malaysia
Sesi 2012/2013

Idah Mastura bt. Zakaria
Pelajar Sarjana Pendidikan (B. Melayu Sebagai Bahasa Pertama)
Universiti Putra Malaysia
Sesi 2012/2013

3 ulasan:

  1. Laman blog ini memerlukan banyak lagi maklumat mengenai tajuk yang diberikan. Baca bahan rujukan yang telah saya kirimkan ke Internet (juga nota kuliah) Olah semula dan tulis dengan ayat dan bahasa yang memudahkan pembaca memahami tajuk ini. Banyak lagi sumber rujukan di Internet yang boleh di 'link' kan supaya pembaca mendapat maklumat tambahan.

    BalasPadam
  2. terima kasih dr....akan diperbaiki..

    BalasPadam
  3. insyaAllah akan dimurnikan....(Asbullah Sidek)

    BalasPadam